Schilderen
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Gerelateerde artikels

De slimme meter, er is geen ontkomen aan

“een prijskaartje van 2 miljard voor vlaanderen, 1,5 voor wallonië en 500 miljoen euro voor brussel, terwijl slechts een minderheid de vruchten kan plukken van de voordelen van een slimme meter." de kritiek op het voorstel om in elk huis slimme meters te voorzien, is niet mals. hoewel de uitgevoerde kosten-batenanalyses voor een volledige uitrol niet overtuigend positief bleken, blijft de optie van slimme meters toch openstaan. 

Luchtbehandeling en luchtzuivering

Luchtvervuiling is een zeer brede en actuele problematiek. de coronacrisis heeft aangetoond dat er in die vervuilde lucht heel wat virussen en ook bacteriën kunnen schuilgaan. de problematiek is dus enorm belangrijk voor de veiligheid van mensen.

Interview herwig dendauw

De vlaamse tuinaannemer: herwig dendauw won vorig jaar goud in de categorie grote tuinen (meer dan 1.000 m²). voor het winnende project, in heule, herschiep hij een oude tuin met respect voor de historische elementen. een tuinaannemer werkt nooit los van de omgeving, vindt hij. “zeker bij een grote landschapstuin moet je rekening houden met de ruimte - de mensen komen juist op een bepaalde plaats wonen vanwege die open ruimte. je moet ook altijd goed luisteren naar wat de mensen willen. op die manier probeer ik zo goed mogelijk mijn passie over te brengen.“

"blijven vernieuwen, dat is de boodschap"

Blijven groeien: dat is het devies van drie ambitieuze jonge mannen die allen de achternaam ‘boons’ dragen en aan het roer staan van de theo boons groep. ze namen het familiebedrijf over van hun vader met een duidelijk doel voor ogen. met intussen vijf bedrijven willen ze allerlei markten bespelen en vooral: totaaloplossingen van a tot z aanbieden.

Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine