BrievenbussenPremium

DE OPKOMST VAN DE PAKKETBRIEVENBUS

pakketbrievenbus

Gewone brievenbussen zijn nog altijd een interessant artikel, maar het is vooral de pakketbrievenbus die tegenwoordig met de mooiste groei gaat lopen. Dat is evident; kopen via internet explodeert; liefst 76% van de consumenten bestelde ooit al eens online. Anderzijds brengen fabrikanten inbraakveilige oplossingen op de markt geschikt voor elk type shopper en voor elke woning. Kwalitatieve materialen, een strakke vorm en een neutraal getinte afwerking zijn favoriet.

Brievenbus maakt totaalplaatje van de voortuin

brievenbus

Brievenbussen worden al lang niet meer louter om hun praktisch nut gekozen. Voor veel consumenten speelt ook het decoratieve aspect een grote rol bij de aankoop. De brievenbus moet voor velen de stijl van de woning nog meer naar buiten brengen.

IN DE WINKEL

brievenbus

De verkoop van brievenbussen wordt gekenmerkt door een piek in de lente (maart tot juni). Dit is de periode waarin mensen hun huis en tuin onder handen nemen na de winter. Ook de brievenbus hoort daarbij.

Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? Klik hier om aan te melden
Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?Klik hier om aan te melden

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine